Gambar Awek Seksi Bangga Dengan Botol Arak

Tengok nih Akaun fb,Menurut tuan punya wall, gambar ni diambil semasa sambutan hari lahir bersama rakan-rakan budak pompuan tu..untung lah ada masa lagi setahun nak hidup kan…tapi tahun baru awek ni diabaikan dgn pesta haram macam ni,,kesian mak ayah dia

jom kita baca remark dia dlm fb,,apa yg dia kata tu macam orang yg tak ada rohani langsung kan…

awek ni cakap dia hanya mabuk & tak buat maksiat.,.apa ke pesta liar tu tak boleh diamalkan…arak pulak penjana utk melakukan maksiat..awekni dah roboh agaknya..kita yg baca pulak jangan lihat sahaja..berusahalah utk mengelak dr kelakuan seperti awek ni..Salam grugru

Gambar Awek Seksi Bangga Dengan Botol Arak | sentot | 4.5