Pengakuan Nelydia Senrose Soal Adegan Intim Dengan Sharnaaz

GruGru – Menurut Nelydia Senrose mengakui ada beberapa babak lakonannya dgn Sharnaaz yg agak keterlaluan. Namun sbgai pelakon, mereka bersikap profesional & hanya mahu berikan lakonan yg...

Gambar Awek Seksi Bangga Dengan Botol Arak

Tengok nih Akaun fb,Menurut tuan punya wall, gambar ni diambil semasa sambutan hari lahir bersama rakan-rakan budak pompuan tu..untung lah ada masa lagi setahun nak hidup kan…tapi tahun...

Tempat Menarik Di Selangor Dan Kuala Lumpur

...hotel atau homestay sekitar Selangor di Agoda. Sememangnya banyak pilihan yang ada dan yang lebih penting adalah tempahan melalui laman seperti agoda lebih selamat berbanding dengan tempahan secara terus dengan...

Tahukah Anda Cara Kucing Minum Air Terjawab Selepas Ribuan Tahun

...Sejak beberapa ribu tahun lalu, tabiat kucing minum air dengan sempurna telah menjadi tanda tanya. Sehinggalah satu kajian mengenai tabiat kucing minum dengan sempurna dilakukan oleh Massachusetts Institute...

Semakan Keputusan Br1m 2017

Semakan BR1M 2017 Status Brim 2017 Online

...yang cukup mencabar bagi rakyat Malaysia, untuk menempuh 12 bulan yang mendatang termasuklah dengan siri kenaikan pelbagai harga dan caj, gelombang coss sara hidup, ketidaktentuan ekonomi Malaysia. Adakah anda semua...

Cara Kemaskini & Permohonan Brim 2017 Online

Semakan BR1M 2017 Status Brim 2017 Online

...diminta Jawab 2 soalan keselamatan. Soalan-soalan akan berkaitan dengan penyerahan sebelumnya – butir-butir yang diberikan oleh anda kali. Ia boleh anda poskod, nombor telefon rumah, e-mel dan lain-lain. Sekiranya anda...

Contoh Rancangan Perniagaan

contoh rancangan perniagaan

...– Jadual Jawatan dan bilangan tenaga pekerja.c. Rancangan Pemasaran – Penerangan produk /perkhidmatan yang ditawarkan dengan mengaitkannya dengan kehendak dan keperluan pengguna. – Profil pelanggan iaitu kumpulan sasaran pelanggan. –...

‘Biarlah ayah tak nak balik, satu hari nanti dia pasti balik cari mak & waktu itu mak dah tak ada’

...tv besar, katil bagai. Ya saya sebut semua ini sebab rumah saya hanya ada tikar getah. Saya selalu bergaduh dgn ayah bila mana saya minta duit untuk belanja, kerana selepas...

Panduan Permohonan Ebrim 2017

...– Maklumat Sendiri / Ahli Isi Rumah. 4. Pemohon dibenarkan untuk mengemas kini maklumat waris jika ingin menggantikan dengan waris yang lain. 5. Jika tiada maklumat di ruangan ini, pemohon...

’12 tahun gantung tak bertali, abang lepaskanlah saya’

...terlupa yg mereka ada bapa. Ya, saya sudah redha & menerima isteri kedua suami sbg madu. Demi anak, saya malas nak bergaduh panjang. Suami hanya pentingkan isteri kedua berbanding saya...