Teks Ucapan Penuh Bajet 2017 – Info

...28. Ternyata, langkah proaktif ini berjaya memangkin ekonomi negara yg lembap pd masa tersebut. Hasilnya, ekonomi Malaysia kembali berkembang, dgn pertumbuhan KDNK mencecah 7.4 peratus pd tahun 2010. Tuan yg...

8 Gambar Anzalna Nasir Pakai Baju Ketat Hingga Tersembul Sesuatu Yg Tak Sepatutnya

Anzalna Nasir seksi

...Prime Foto terkini Anzalna Nasir seksi pakai baju putih ketat hingga tersembul sesuatu yg tak sepatutnya. Bikin Terbeliak Mata ! Saksikan 12 foto terkini Anzalna Nasir pakai baju...

Beban Tugas Guru Sekolah Masa Kini Makin Bertambah (10 Jam Sehari), Kenaikan Pangkat tak Adil, Kemudahan sgt Terhad!

...11 October 2013 | 1:30 am Beban Tugas Guru Sekolah Masa Kini Makin Bertambah (10 Jam Sehari), Kenaikan Pangkat tak Adil, Kemudahan sgt Terhad! Sebelum ini sudah ada isu...

Ini cabaran yg perlu dilalui bila bercinta, bertunang & berkahwin dgn anggota tentera

...tetap ada. Bila bercinta, bertunang & berkahwin dgn lelaki berkerjaya tentera ini, satu perkara yg kaum Hawa kena tahu & ingat bahawa kerjaya mereka memang tak tentu masa. YOU KNOW...

‘Biarlah ayah tak nak balik, satu hari nanti dia pasti balik cari mak & waktu itu mak dah tak ada’

...kami dilahirkan. Ayah yg mungkin pernah melambung kami masa kecil sampai ketawa berdekah. Doakan urusan kami lancar, biarlah kami yg menjaga ayah. Ada rahsia Allah di situ. Assalamualaikum. GruGru...

‘Takpe sayang, syurga menantimu di sana’

...kecil anak syurga ummi yg selalu ummi cium. Hari ke4, tinggi sayang suhu badan aisy.. ummi rasa ni bukan demam biasa sebab terlalu lama aisy menahan.. aisy terlalu pasif masa...

Gembirakan hati isteri, inshaAllah pintu rezeki terbuka luas

...lanjut usia umur 32 tahun pd masa itu. Sedangkan dia baru habis belajar kemahiran hidup, 18 tahun. *Dia pernah bercinta lelaki yg dikenalinya sejak kecil, yg jg merupakan saudara jauhnya....

‘Ya Allah, pellharalah anak kaki lima ini…’

...ini? Kenapa dibiar meniarap di kaki lima?”. Rasa nak marah pun ada. Mana ibu dia? Saya pergi mendekati mereka. Allah, nak nangis melihat si kecil itu. Si abang menjaga adiknya...

Isteri takkan tinggalkan suami walaupun dlm keadaan susah berbanding perempuan simpanan

...dlm phone, suami dah pokpekpokpek macam-macam alasan tak boleh datang. Lagi disuruhnya balik naik teksi atau bas. Tak ada masa suami nak fikir penat isteri bawa banyak beg plastik, penat...

‘Esok nak nikah, tiba-tiba muka jadi buruk dek disantau kawan baik sendiri’

...cerita, tiga hari sebelum bertunang, seluruh muka muka aku bernanah teruk. dlm hati Allah saja yg tahu. Aku tengok muka aku buruk dlm sekelip mata. Tetapi masa itu aku baru...