‘Biarlah ayah tak nak balik, satu hari nanti dia pasti balik cari mak & waktu itu mak dah tak ada’

...menulis kisah ini, hati terasa sedih sgt. Teringat arwah mak & segala derita yg arwah mak tanggung sebelum dijemput Ilahi. Saya msh ingat kata-kata arwah mak. “Biarlah ayah tak nak...

8 Gambar Anzalna Nasir Pakai Baju Ketat Hingga Tersembul Sesuatu Yg Tak Sepatutnya

Anzalna Nasir seksi

...Prime Foto terkini Anzalna Nasir seksi pakai baju putih ketat hingga tersembul sesuatu yg tak sepatutnya. Bikin Terbeliak Mata ! Saksikan 12 foto terkini Anzalna Nasir pakai baju...

Alamat Universiti Pendidikan Sultan Idris (UPSI)

Alamat Universiti Pendidikan Sultan Idris (UPSI)

...Universiti Pendidikan Sultan Idris (UPSI) Sultan Idris Education University Alamat: Tanjong Malim, Perak Darul Ridzuan 35900, Malaysia Telepon:+60 5-450 6000 Web resmi : www.upsi.edu.my Alamat UPSI via google map...

‘Saya tak ada buku cikgu, ayah belum dapat gaji lagi’

...beli lagi, cikgu,” jawabnya. “Sekarang dah bulan Februari, km dah tertinggal banyak. Kenapa tak beritahu cikgu?” “Ayah kata, dia belum dapat gaji lagi, cikgu. Ayah kata, kalau dia dah dapat...

Terkejut tengok anak hisap ‘deodorant’

...pun bertanyalah pd anak. “Di mana abang beli gula-gula macam ini?” soal saya. “Abang beli di luar pagar sekolah, ayah. Kenapa ayah tanya?” soalnya kembali. “Tak adalh, ayah tengok gula-gula...

Bajet Universiti Dipotong RM1.046 Bilion (12.36 Peratus). Kenaikan Yuran IPTA Naik? Apa Kata Pensyarah, Pelajar, Ibubapa?

...1 December 2014 | 5:00 am Bajet Universiti Dipotong RM1.046 Bilion (12.36 Peratus). Kenaikan Yuran IPTA Naik? Apa Kata Pensyarah, Pelajar, Ibubapa? Jikalau bajet pendidikan untuk IPTA bagi tahun...

Sejak perpisahan, anak-anak tak pernah terima kasih sayang apatah lagi huluran wang ringgit sbg nafkah

...pernah menerima kasih sayang apatah lagi huluran wang ringgit sbg nafkah. Saya tak pernah menuntut, tetapi tatkala melihat si ayah begitu selesa menyambut birthday anak dgn isteri baru di tempat...

‘Mak, kalau ada apa-apa terjadi pd Kak Ngah, gunakan set kain kapan ini ya?’

...arwah ayah dua tahun lalu. “Inilah yg aku pakai nanti, aku pun bakal menjadi jenazah, bakal mengikut jejak ayah. “Tiada lagi baju cantik bergaya bila bekerja. Tiada lagi tudung lilit...

Novel Justeru Impian Di Jaring – Komsas Tingkatan 3 – Info

...kerana barah prostat. Abang Long Syakir (pensyarah doktor falsafah) & Abang Alang Syazali (tahun akhir Kulliyyah Syariah Universiti Mu’tah Jordan) banyak mengikut jejak langkah ayahnya (ustaz) dlm bidang agama. Cikgu...

Syarat Kemasukan & Kategori Pemohon ke IPTA Sesi 2017/2018 – Info

...terbuka kpd Bumiputera sahaja. Semua program asasi di UPM, UKM, UPNM, program Asasi Pengajian Islam di UM, program Tahmidi di USIM & semua program Diploma di UPM, UTM, UPSI, UTHM,...